دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

تصفیه آب نیمه صنعتی بهترین و ارزانترین لیست قیمت خرید

.شركت شهاب صنعت وارد كننده وسازنده كليه خط توليد آب معدني در سراسر ايران

تصفیه آب نیمه صنعتی بهترین و ارزانترین لیست قیمت خرید

۹۵ بازديد

شهاب صنعت تولید کننده برتر آب تصفیه کن نیمه صنعتی با 25 سال سابقه درخشان و موفق در تولید ماشین آلات صنعتی زیر قیمت و تخفیف استثنایی تا 30% زیر قیمت بازار در اسرع وقت با مشاوره رایگان

در این مطلب مفصل در مورد تصفیه آب نیمه صنعتی توضیح خواهیم داد اما اجازه دهید قبل از آن در مورد توانایی های شرکت شهاب صنعت در باب تولید تصفیه آب نیمه صنعتی مختصر توضیح دهیم .

شرکت شهاب صنعت با بیش از 25 سال سابقه درخشان در امر تولید انواع ماشین آلات صنعتی و نیمه صنعتی و از جمله مشخصا تصفیه آب نیمه صنعتی فعالیت دارد این شرکت خود مبتکر و ساخت ایده و سبک در تولید انواع مدل های اب تصفیه کن نیمه صنعتی می باشد. امروزه تولیدات این مجموعه جغرافیای بزرگی از سراسر کشور عزیزمان را در بر گرفته است .حضور در نمایشگاه ها و سمینارهای موفق عرصه ماشین سازی در طول سالهای زیاد باعث شده است نام نیک این مجموعه در بین موفق ترین شرکت های ماشین سازی بدرخشد.
بنابراین اگر شما خواننده گرامی تصمیم به خرید هر نوع و هر مدل از تصفیه آب نیمه صنعتی را دارید بی درنگ با ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان متخصصان ما از لیست قیمت خرید مطلع شوید. شرکت شهاب صنعت بهترین متریال را در تولید محصولات خود از جمله تصفیه آب نیمه صنعتی همواره لحاظ می نماید و سعی نموده است با گارانتی و ضمانت محصولات خود حس اعتماد بیشتری را در بین مشتریان خود فراهم نماید و اتفاقا همین اعتماد باعث موفقیت روز افزون این مجموعه عظیم شده است.
یکی از نکات بسیار مهم دیگر که در شرکت ماشین سازی شهاب صنعت در راستای حمایت از مشتریان لحاظ شده است کاهش حاشیه سود بوده است و این باعث کاهش شدید قیمت تمام شده است که به دست مشتری خواهید رسید چرا که اعتقاد داریم سود کم فروش زیاد و فروش زیاد سود زیاد خواهد داشت.
اما در مورد صفر تا صد تصفیه آب نیمه صنعتی با ما همراه باشید :
یک نوع از دستگاه های تصفیه آب با روش اسمز معکوس که برای مصاف بالاتر از مصارف خانگی معمول طراحی شده است، "دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی" هستند. این دستگاه ها معمولاً از ظرفیت 200 گالن در روز به بالا طراحی و تولید می شوند. دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی دارای مصارف متعددی هستند که از میان آنها می توان موارد زیر را برشمرد: 1- رستورانها 2- کافی شاپ ها

تصفیه آب نیمه صنعتی:

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی ( و یا آب شیرین کن نیمه صنعتی )   در گنجایش های  GPD100 GPD  ۴۰۰   و ظرفیت های مورد احتیاج و مصرف مشتریان برپایه نوع آب لب شور و دریایی قابل ارائه است، دستورالعمل وکارکرد کارایی فیلتر های دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی ، آب تصفیه کن به روش اسمز معکوس بصورت زیر می باشد.

مرحله اول تصفیه آب:

فیلتر پلی پروپیلن pp : توانایی از بین بردن همه ی رسوبات، شن و ماسه، گل و لای، زنگ زدگی لوله ها، لجن، ذرات معلق تا دقت ۵ میکرون.

مرحله دوم دستگاه :

فیلتر کربن گرانول که توانایی جداکردن کلر آزاد، سم های کشاورزی، تری هالومتان ها، طعم، رنگ و بوی نا خوشایند را ازآب دارد

a0izgzM6V3

مرحله سوم دستگاه تصفیه آب :

فیلتر کربن بلاک که توانایی آن مثل کربن گرانول است، علاوه برآن  که همه ی ذرات بزرگتر از ۰٫۰۰۵  میلیمتر را نیز از بین می برد

 مرحله چهارم تصفیه آب نیمه صنعتی :

فیلتر RO ممبران، نابودی میکروب ها، قارچ، کیست، انگل، نیترات، ویروس ها، مواد سمی، آب شیرین کن و کم کننده آورنده سختی آب با ظرفت ۰۰۰۱/۰ میکرون.

مرحله پنجم دستگاه نیمه صنعتی، فیلتر کربن پایانی :

این فیلتر هر گونه طعم و بوی احتمالی نشات گرفته از نگه داری آب در مخزن دستگاه را از بین می برد.

ویژگی های دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

تولید آب تصفیه شده با استاندارد با اعتبار بین المللی ( NSF ) با گنجایش ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ لیتر در ۲۴ ساعت
نصب دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آسان است و در مکان های گوناگون از قبیل  رستوران ها ادارات و سازمان های دولتی و تغییر دستیابی سهل و بیشتر به آب تصفیه شده  قابل نصب است.
ممانعت از رسوب در کتری، چای و قهوه ساز، اتوی بخار و سماور دارد.
تبدیل آبهای لب شور به آب شیرین و دلپذیر به وسیله غشاهای اسمز معکوس
پیوستن مواد معدنی و کانی های مایحتاج بدن به آب آشامیدنی، پس از تصفیه کامل آن
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی توانایی تولید بیشترین ۵۰ لیتر آب تصفیه شده در ساعت را دارد.
کمترین دما : ۵ درجه سانتیگراد
بیشترین دما : ۵۰ درجه سانتیگراد

زمان عوض کردن فیلتر دستگاه نیمه صنعتی تصفیه آب

سفارش می شود که فیلتر های سه مرحله نخست دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی  ( الیافی ۵ میکرون، الیافی ۱ میکرون، کربن فعال ) هر شش ماه به شش ماه عوض بشود. اگر آب ورودی بیش تر از حد آلوده بود ، سفارش می شود با تغییر رنگ فیلتر های الیافی و یا افت فشار آب خروجی، فیلتر های سه مرحله نخست عوض شوند
فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی  ( RO Membrane ) در صورت عوض شدن به هنگام فیلتر های سه مرحله اول، بعضا تا ۲ سال طول  عمر دارند و فیلتر مرحله پنجم ( کربن نهایی ) بای هر ۱ سال به یک بار عوض شود.

تضمین و تعهد دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی  RO

سیستم های نیمه صنعتی تصفیه آب ، شامل یک سال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه از مرحله راه اندازی دستگاه محاسبه خواهد شد.

 مزایای آب تصفیه کن نیمه صنعتی

 جلوگیری از سنگ کلیه و سرطان ، بیماریهای گوارشی، عفونی، پوستی، عصبی و … به وسیله دستگاه تصفیه آب نابود می شود. تصفیه آب در آخرین نقطه شبکه لوله کشی در آشپزخانه و موقع مصرف بوده، بدین شکل سد آلوده شدن دوباره آب به وسیله لوله های شهری و ساختمانی خواهد شد.
با دقت به اندازه آن فضای ناچیزی را پرکرده  و و به دلیل پیوستن مستقیم و مخزن دار بودن به وسیله یک شیر جدا شده کوچکتر به شکل هدائمی آب تصفیه شده را در به خدمت شما عرضه می دارد.
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی ، علاوه بر دفع بیماریها باعث آبکی شدن و چرخش تند خون در رگها، آرامش اعصاب، کارایی موثرترکلیه و قلب، ممانعت  از بالا رفتن فشار خون، آفرینش بشاشی و سر زندگی، شادابی پوست، باسازی بافتهای صدمه دیده، ممانعت از به وجود امدن جرم بر روی دندانها، رفع بوی نامطبوع دهان، کاستن از دلهره و… خواهد شد جهت دریافت مشاوره رایگان درباره دستگاه های تصفیه آب خانگی حتما با یکی از شماره های 09155221774-  09155128095  09155186140-  09105521774 -  09015180208  تماس حاصل فرمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.