دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

بزرگترین گروه تولید کننده دستگاه دربند تمام اتومات روتاری

.شركت شهاب صنعت وارد كننده وسازنده كليه خط توليد آب معدني در سراسر ايران

بزرگترین گروه تولید کننده دستگاه دربند تمام اتومات روتاری

۱۰۲ بازديد

شهاب صنعت بزرگترین و با سابقه ترین طراح و تولید کننده انواع دستگاه دربند تمام اتومات روتاری در ایران تا 30% تخفیف ویژه, بهترین کیفیت قطعات و مشخصات و پرفروشترین در ایران می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که محصولات خود را با تضمین قیمت و تضمین کیفیت و قطعات وارد بازار نموده اییم.

در این مطلب می خواهیم مشخصات انواع دستگاه دربند تمام اتومات روتاری را به طور کامل توضیح دهیم اما در ابتدا اجازه دهید ماشین سازی شهاب صنعت به عنوان بزرگترین و با سابقه ترین تولید کننده این نوع از دستگاه ها در ایران را معرفی نماییم.

شرکت بزرگ ماشین سازی شهاب صنعت با بیش از 25 سال سابقه درخشان در صنعت تولید ماشین های صنعتی و خانگی فعالیت بسیار گسترده ای در سطح کشور و حتی کشورهای همسایه دارد. اکنون شهاب صنعت به عنوان برنده برتر انواع دستگاه دربند تمام اتومات روتاری در ایران شناخته شده می باشد. ما در شهاب صنعت با افتخار اعلام می نماییم که تمام دستگاه های تولیدی این مجموعه دارای ضمانت قطعات و خدمات پس از فروش و همچنین تضمین پایین ترین قیمت در بازار ایران می باشد.

مشتریان و صنعتگران گرامی اگر تصمیم به خرید هر نوع از دستگاه دربند تمام اتومات روتاری را دارید می توانید این مطلب را که به معرفی کامل این محصول پرداخت است با دقت مطالعه نمایید در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر از قطعات و قیمت تمام شده نهایی این دستگاه خواهید داشت می توانید به یکی از شماره های 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 تماس گرفته و از مشاوره دلسوزانه و متعهدانه این مجموعه صنعتی برخوردار شوید.

 شهاب صنعت همواره در تمام طول سالهای فعالیت خود عاشقانه در خدمت این مرزوبوم بوده و هست و اکنون 25 سال تجارب ارزنده این مجموعه هدیه ما به شما خریداران محترم می باشد. امیدوار هستیم بتوانیم همچنان با حمایت شما هموطنان عزیز این راه یعنی تولید انواع ماشین آلات صنعتی و خانگی با کیفیت و با نازلترین قیمت را ادامه دهیم.

اکنون به معرفی و مشخصات انواع دستگاه دربند تمام اتومات روتاری می پردازیم.

1- معرفی دستگاه دربند تمام اتومات روتاری

 اصولا دستگاه های دربند و پرکن به دو صورت عمومی طراحی و تولید می شود که عبارتنداز 1- خطی 2- روتاری یا چرخی .

از بزرگترین محاسن دستگاه دربند تمام اتومات روتاری اشغال نمودن فضای کم در کارخانه است که آن را نسبت به سایر دستگاه های دربند خطی متمایز می نماید . در خط های دربند و بسته بندی خطی برای انجام حداقل ۳ کار بر روی یک ظرف حدود ۶ متر طول فضا نیاز است اما در دربند روتاری مایعات با همان پیش بینی کار ، حداکثر فضایی که نیاز دارد ۱.۵ متر در ۱.۵ متر خواهد بود . همانطور که ملاحضه می فرمایید میزان فضای استفاده شده در دربند تمام اتومات روتاری بسیار کمتر از نمونه های خطی می باشد.

معمولا دستگاه دربند و دستگاه پر کن و بطری شوی همه بر روی یک شاسی می باشد.  که این بسته به نیاز و خواست مشتری می باشد و کاملا سفارش سازی می شود.

DQWZbu8u0K

2- انواع دستگاه دربند تمام اتومات روتاری

در مورد انواع این نوع از دستگاه باید عرض نماییم بیشتر تنوع این دستگاه در تعداد هد دربندی می باشد و شرکت شهاب صنعت تولیدات خود را از 1 هد دربند تا 18 هد بسته به نیاز مشتری سفارش سازی می نماید. یادآوری می نماییم که کلیه قطعات به کارگرفته شده در طراحی و تولید انواع دستگاه دربند تمام اتومات روتاری 100% اصل بوده و هیچ گونه قطعه غیر اصل در آن استفاده نشده است .

3- مشخصات دستگاه دربند تمام اتومات روتاری

مشخصات دستگاه معمولا با توجه به تعداد هد خواسته شده توسط مشتری فرق می کند اما به طور کلی دستگاه دربند تمام اتومات روتاری تولید شد در شرکت شهاب صنعت دارای مشخصات زیر می باشد:

  • دربندی دارای مخزن ذخیره درب بوده و درب بصورت اتوماتیک بر روی دهانه بطری توسط کانال هدایت می گردد.
  • دستگاه مجهز به سیستم کنترل موجود بودن درب در کانال می باشد که در صورت نبود درب دستگاه متوقف می شود.
  • بطری پس از برداشتن درب از سر کانال درب به زیر هد هدایت می شود و در آنجا هد درب را روی سر بطری می پیچاند.
  • هدهای دستگاه مجهز به سیستم کلاچ مگنتی می باشد که با این سیستم می توان میزان محکم بستن درب را تنظیم کرد.
  • در صورت نبود درب بر روی سر بطری هد آسیبی به سر بطری نمی رساند. قابل استفاده برای بطری های 200 الی 5000 سی سی در صورت تهیه چنج پارت می باشد.
  • سیستم کنترل برق دستگاه به وسیله PLC صورت گرفته و بر روی دستگاه سیستم HMI نصب می گردد.
  • سیستم دستگاه به صورت Neck گلوگیر بطری می باشد .
  • تمامی قسمت های ماشین که درتماس با مواد تولیدی وآب می باشد از جنس استنلس استیل 304،تفلون، پلی آمید می باشد.
  • ماشین مجهز به شاسی قوی صنعتی با روکش استیل 304 می باشد.
  • شاسی دستگاه با پوشش رنگ الکترواستاتیک می باشد.
  • دارای سیستم  ضد عفونی کننده دربها با استفاده ازاشعه یووی.
  • سنسورهای مصرفی کره ای می باشد.
  • کلیه قطعاتی که روی شاسی بکار برده می شود و در تماس مستقیم با محصول هستند از جنس استنلس استیل می باشد.
  • دارای سیستم جدید بالا بر  و سورتینگ درب بطری .
  • قابلیت تنظیم سریع و آسان جهت دربندی ظرف های مختلف
  • ظرفیت تولید ۱۸۰۰۰ بطری پانصد سی سی در ساعت.
  • ماشین  کاملا  اتوماتیک  بوده  و  مجهز به کنترل الکترونیکی (PLC)،مانیتوررنگی با صفحه  کلید لمسی (touch screen)وکنترل دور الکترونیکی (Inverter) می باشد .

4- قطعات دستگاه دربند تمام اتومات روتاری

یکی از موئلفه های مهم در تولید و احتمالا قیمت نهایی دستگاه دربند تمام اتومات روتاری نوع قطعات به کارگرفته شده در ساخت دستگاه می باشد طبیعی است که هرچه سعی شود در قطعات به کار رفته در دستگاه حساسیت بیشتر به کار برد باعث خواهد شد دستگاه نهایی با کیفیت برتری تولید شود.

شرکت شهاب صنعت در راستای حمایت از تولید داخل سعی نموده است اولویت اصلی را در به کار گیری از قطعات ساخت شرکت های داخل قرار دهد منتها شرط را بر بالا بودن کیفیت گذاشته است. یعنی اگر این قطعه ساخت داخل و با کیفیت و رقابت پذیر با نمونه های خارجی باشد اولویت استفاده از ساخت داخل کشور عزیزمان می باشد.

5- ضمانت دستگاه دربند تمام اتومات روتاری

 با افتخار اعلام می نماییم که کلیه ماشین های تولیدی در شرکت شهاب صنعت دارای ضمانت کل دستگاه و قطعات به کار رفته در آن به مدت3 سال می باشد. بنابریان با اطمینان خاطر و بدون هیچ گونه دغدغه ایی می توانید جهت خرید و سفارش این نوع از دستگاه با ما ارتباط برقرار نمایید.

6- خدمات پس از فروش دستگاه دربند تمام اتومات روتاری

کلیه ماشین آلات تولید شده در شرکت شهاب صنعت از جمله دستگاه دربند تمام اتومات روتاری دارای بیش از 10 سال خدمات پس از فروش و همچنین ارسال رایگان دستگاه به سراسر کشور می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.