دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

لیست قیمت نوار نقاله صنعتی تا 30% تخفیف و تضمین کیفیت

.شركت شهاب صنعت وارد كننده وسازنده كليه خط توليد آب معدني در سراسر ايران

لیست قیمت نوار نقاله صنعتی تا 30% تخفیف و تضمین کیفیت

۱۲۴ بازديد

در تولید نوار نقاله صنعتی موارد زیر در قیمت نهایی تاثیر بسزایی دارد1- طول نوار نقاله صنعتی 2- عرض نوار نقاله صنعتی 3- جنس مواد بدنه که استیل باشد یا ورق روغنی 4- جنس مواد نوار.

شرکت شهاب صنعت با بیش از 25 سال سابقه تولید ماشین آلات صنعتی و خانگی هم اکنون یکی از محصولات خود یعنی نوار نقاله صنعتی را با شرایط بسیار استثنایی و کیفیت فوق العاده در اختیار مشتریان قرار می دهد.

لیست قیمت نوار نقاله صنعتی

متاسفانه با توجه به نوسانت قیمت ها و افزایش پی در پی قیمت در طول سال نمی تواند در مقاله که امروز نوشته میشود قیمت دقیق یک نوار نقاله صنعتی را نوشت اما آنچه ما در توان و در تعهدمان نسبت به شما هموطنان عزیز می باشد به شما ضمانت قیمت و کیفیت را می دهیم به عبارت دیگر قیمت ارائه شده توسط مجموعه بزرگ و عظیم ماشین سازی شهاب صنعت تقریبا تا 30% زیر قیمت همکاران در سراسر کشور می باشد.

تعهد ماشین سازی شهاب صنعت در قیمت نوار نقاله صنعتی

ما در شرکت شهاب صنعت تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا ضمن ارائه محصولی مرغوب و با کیفیت که توان رقابت با محصولات خارجی را داشته باشد در حد توان با کاهش هزینه سود خود قیمت تمام شده انواع نوار نقاله صنعتی را به کف قیمت ممکن برسانیم خوشبختانه رصد بازار و قیمت های همکاران ما نشان میدهد که تولیدات مجموعه شهاب صنعت از نظر قیمت و کیفیت مطلقا قابل مقایسته با سایر تولیدات همکاران نمی باشد.

توصیه مهم در هنگام خرید و یا دریافت لیست قیمت نوار نقاله صنعتی

نوار نقاله صنعتی دارای تنوع بسیار گسترده از لوازم جانبی می باشد که کاهش کیفیت هرکدام از قطعات در قیمت تمام شده به شدت تاثیر دارد لذا شرکت ماشین سازی شهاب صنعت توصیه اکید به خریداران محترم می نمایید که حتما در هنگام دریافت لیست قیمت از کیفیت قطعات مانند جنس نوار - عرض نوار و بدنه نقاله که می تواند استیل باشد یا ورق روغنی اطلاع حاصل نمایید .

توضیح مختصر در مورد نوار نقاله یا تسمه نقاله

همانور که می دانید نوار نقاله در واقع وسیله یا جزء حمل‌کننده یک سیستم انتقال مواد به صورت تسمه‌ای است (که اغلب این سیستم کلی به شکل خلاصه تسمه یا نوار نقاله نامیده می‌شود). سیستم نوار نقاله که به آن کانوایر تسمه‌ای نیز گفته می‌شود یکی از انواع متعدد سیستم‌های انتقال است. نوارنقاله‌ها قطعات با دوام و قابل‌اعتمادی هستند که در توزیع، انبارداری و البته در تولید و تاسیسات تولیدی اتوماتیک کاربرد دارند. نوارنقاله به عنوان یک سیستم جهت صرفه‌جویی در نیروی کار در نظر گرفته می‌شود که این امکان را فراهم می‌کند تا حجم زیادی از مواد و مصالح از طریق یک فرآیند به سرعت جابه‌جا شوند. در نهایت منجر به این می‌شود که کارخانه‌ها مقدار بیشتری با فضای ذخیره‌سازی کوچک‌تری و البته هزینه کار کمتری به دست آورند.

 0l5ttfSkVa

اجزاء و قطعات مهم به کار رفته در یک نوار نقاله صنعتی

شاسی فلزی، لاستیک، غلتک، رولیک تغییر مسیر دهنده، رولیک نگهدارنده لاستیک، رولیک بالایی، لاستیک، الکتروموتور، دنده و زنجیر انتقالی، رولیک انتقالی (چرخ دنده)، شاسی و رولیک پایینی می باشد.
شاسی های نوار نقاله در انواع: الواتور عرض 60، عرض 80، عرض 100، با لاستیک سهند، دنا و با لاستیک های خارجی; با رولیک معمولی، رولیک های بلبرینگ تعویضی، گیربکس کتابی و دینام، گیربکس الکترو گیربکس و شاسی های از لوله قطر 6میل، ناودانی، تیرآهن; در این تولیدی ساخته می شوند.
همانطور که ملاحظه فرمودید نوار نقاله از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده است. اما مهمترین بخش آن تسمه است. جنس تسمه ها با توجه به شرایط کاری متفاوت انتخاب می شود. این تسمه می تواند حتی از فلزات برای برخی کارهای خاص تولید شوند اما اغلب تسمه ها از جنس های لاستیکی تولید می شوند. تسمه های آج دار، استیل کرد، پی وی سی ، پی وی جی و تسمه نقاله V شکل انواع گوناگونی از تسمه ها هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.