دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی با قیمت مناسب

.شركت شهاب صنعت وارد كننده وسازنده كليه خط توليد آب معدني در سراسر ايران

دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی با قیمت مناسب

۱۰۵ بازديد

ماشین سازی شهاب صنعت اعلام می نماید نسل جدیدی از انواع دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی را به صورت ویژه و با قیمت استثنایی و با 30% تخفیف طراحی و تولید نموده و به صورت سفارشی و انبوه وارد بازارهای داخلی و خارجی نموده است

گروه ماشین سازی شهاب صنعت همواره تولیدات خود را براساس نیاز و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی از صفر تا صد طراحی تولید و بومی سازی می نماید25 سال حضور موفق در نمایشگاه های داخلی و خارجی و همچنین شرکت در سمینارهای  مهم جهانی باعث شده است که این مجموعه صنعتی برندی آشنا در صنایع و ماشین آلات بسته بندی و پرکن به شمار آید یکی از جدیدترین تولیدات این مجموعه صنعتی دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی می باشد که به تقاضای تعداد زیادی از تولید کنندگان به این مجموعه, طراحی تولید و وارد بازارهای داخلی و خارجی شده است. 

در مورد لیست قیمت دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی باید عرض شود که همانطور که اطلاع دارید کلیه دستگاه های تولیدی ماشین سازی شهاب صنعت از بهترین قطعات جانبی ساخت شرکت های داخلی و خارجی می باشد و از طرفی این دستگاه با توجه به حجم تولید و نیاز مشتری به تعداد نازل متفاوت تولید شده و می شود لذا تقاضا داریم جهت دریافت لیست قمت با لحاظ 30% تخفیف به خاطر خرید مستقیم و بی واسطه دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا ضمن ارائه توضیحات و مشاوره های قبل از خرید متخصصان ما از لیست قیمت این دستگاه و تنوع انواع آن مطلع شوید 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 -09155221774

معرفی دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه های پرکن در غالب صنایع تولید کننده مایعات مورد استفاده قرار می گیرند. حفظ و نگه داری مایعات تولید شده در ظروف مختلف و ارائه آن در بازار نیازمند دارا بودن امکانات مناسب برای بسته بندی است. لذا استفاده از دستگاه های پرکن با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی دارای قابلیت اتصال مستقیم دستگاه به نوار نقاله از قسمت ورودی گالن ها به دستگاه است. این دستگاه امکان اتصال مستقیم از قیمت خروجی به نوار نقاله جهت استفاده jet-printer  و اتصال به شیرینگ پک تونلی را دارا می باشد.

دارای 6 نازل (و به سفارش مشتری تا  48 نازل ) مجزای متصل به مخزن از جنس پلی اتیلن که مقاوم در برابر مواد اسیدی و خورنده می باشد . سنسور قبل از پرکن و فرمان برای هر نازل مجزا (در صورت قرار ندادن بطری در دستگاه شیر نازل باز نخواهد شد جهت جلوگیری از ریزش مواد اسیدی) .

زمان دربندی قابل کنترل از طریق تایمر می باشد و هد دربندی دارای واشر از جنس سیلیکون جهت کاهش فرسودگی درب بطری ها و کیفیت بهتر دربند هست که در نوع خود بسیار بی نظر می باشد.دستگاه مجهز به اینورترجهت تنظیم بسیار آسان سرعت چرخش سینی و کنترل از طریق ولم روی پنل تابلو برق سیستم مکانیکی انتقال بطری روی نوار نقاله جهت اتصال دستگاه به ماشین آلات وابسته مانند لیبل زن , جت پرینتر و شیرینگ پک تونلی می باشد.

مشخصات کلی دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

  • اسکلت از جنس قوطی آهن ۵۰ در ۵۰ با روکش رنگ اپوکسی
  • روکش دستگاه PVC
  • مخزن ۱۵۰ تا 1500 لیتری PVC به سفارش مشتری
  • دارای سه متر نوار نقاله مجهز به اینورتر
  • جهت تنظیم دور موتور
  • سیستم دکل پنوماتیک
  • تابلو برق از جنس پلی استر ضد جرقه مجهز به PLC
  • نازل ها از جنس پلی اتیلن ی

ضمانت و  خدمات پس از فروش کلی دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه پرکن و در بند روتاری مواد اسیدی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت دارای 3 سال ضمانت دستگاه و قطعات به کار گرفته شده در آن می باشد و همچنین دارای 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.