یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بزرگترین تولید کننده دستگاه دربند لیست قیمت و مشخصات بطری کنسروی

.شركت شهاب صنعت وارد كننده وسازنده كليه خط توليد آب معدني در سراسر ايران

بزرگترین تولید کننده دستگاه دربند لیست قیمت و مشخصات بطری کنسروی

۶۴ بازديد

شهاب صنعت با بیش از 25 سال سابقه درخشان در تولید ماشین آلات صنعتی و خانگی هم اکنون بزرگترین و با سابقه ترین طراح و تولید کننده انواع دستگاه دربند دستی کنسروی بطری pet با ارزانترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت در ایران می باشد. ارسال به سراسر ایران همراه با 3 سال گارانتی و ضمانت قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش در خدمت صنعتگران و هموطنان عزیز در سراسر کشور می باشد.

دستگاه دربند یک دستگاه بسته بندی مهم و پرکاربرد در صنایع بسته بندی است. این دستگاه در انواع مختلف و توسط تولید کنندگان مختلف طراحی ساخت و روانه بازار می شود. متاسفانه نمونه های بسیار بی کیفیت و تقلبی این محصول در بازار وجود دارد که گاها توسط افراد سودجو وارد بازار می شود بنابراین گروه ماشین سازی شهاب صنعت توصیه می نماید قبل از خرید هر مدل از دستگاه دربند دستی حتما از هویت و سابقه تولید کننده آن مطلع شوید.

در این مقاله ما سعی خواهیم نمود به طور مفصل به انواع دستگاه دربند دستی بپردازیم و توضیحات کامل و جامع ارائه نماییم قبل از شروع به معرفی این دستگاه لازم میدانیم کوتاه در مورد ماشین سازی شهاب صنعت توضیحاتی بیان نماییم.

شرکت بزرگ و عظیم شهاب صنعت با بیش از 25 سال سابقه درخشان در تولید انواع ماشین آلات صنعتی و خانگی فعالیت دارد. این مجموعه هم اکنون به عنوان قطب تولید این صنعت در ایران و حتی کشورهای همسایه شناخته شده می باشد. یکی از تولیدات پرفروش این ماشین سازی دستگاه دربند دستی می باشد که با بهترین کیفیت و تا 30% تخفیف طراحی تولید و وارد بازار ایران شده است و امکان سفارش سازی این محصول هم اکنون مهیا می باشد.

شما صنعتگر و خواننده گرامی اگر تصمیم به خرید یک دستگاه دربند دستی را دارید یقین بدانید بهتر و با کیفیت تر و همچنین ارزانتر از دستگاه تولیدی ماشین سازی شهاب صنعت در ایران پیدا نخواهید کرد بنابراین توصیه اکید می نماییم در صورت نیاز با یکی از شماره های 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 تماس گرفته و از مشاوره متخصصان این مجموعه به صورت رایگان و دلسوزانه بهره مند شوید.

اولین مرحله بعد از تولید هر محصولی، نحوه و نوع بسته بندی است که با توجه به نوع محصول، بسته بندی آن متفاوت خواهد بود. در ادامه می خواهیمدستگاه دربند دستی را معرفی کنیم و ویژگی های آن را بررسی کنیم و از طریق ویژگی های آن کاربرد آن را توضیح دهیم.

1- معرفی و کاردبرد دستگاه دربند دستی

دستگاه دربند یک دستگاه بسته بندی مهم و پرکاربرد در صنایع بسته بندی است. دربندی قوطی فلزی و پلاستکی در خط تولید صنایع غذایی همچون: کنسرو ماهی، رب گوجه فرنگی و انار، کنسرو لوبیا، کنسرو قارچ ، خاویار بادمجان و انواع خورشت ها ، کمپوت میوه جات ، رنگ صنعتی ، روغن خوراکی و صنعتی ، نوشابه ، دیگر محصولات بسته بندی فلزی و پلاستیکی کاربرد دارد. اما نمونه کوچک و دستی آن برای صنایع کوچکتر و با حجم کمتر و با قیمت بسیار مناسب تولید می شود تا نیاز اولیه تولید کنندگان را برآورده نماید.

دستگاه های دربند از ملزومات بسته بندی محسوب می شوند. برای بستن در انواع بطری، قوطی و ظرف های شیشه ای و پلاستیکی از این دستگاه ها استفاده می شود. بنا به دلایل زیادی بهتر است این کار با دستگاه و نه با دست انجام شود. یکی از دلایل است که اهمیت دارد که در ظرف ها بدون هوا و کج شدن سر جای خودشان قرار گیرند. انواع دستگاه در بند بسته به کاربردی که دارند در سه مدل اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی تولید می شوند. دستگاه های نیمه اتوماتیک و دستی برای کار کردن به اپراتور نیاز دارند. در میان این دستگاه ها، دستگاه دربند دستی به علت هزینه پایین طرفداران زیادی پیدا کرده است. ما در این مقاله به معرفی دستگاه دربند دستی می پردازیم.

در کارگاه های کوچک بسته بندی که هزینه تامین تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی سخت است، شهاب صنعت راه را برای حل کردن قسمتی از این مشکل هموار کرده و با تولید دستگاه درب بند دستی هموار نموده است . بر روی این درب بند هد مخصوص درب ظرف قرار می گیرد و با کمک نیروی باد (پنوماتیک) و یک اپراتور کار درب بندی به بهترین نحو انجام می گیرد.

با این دستگاه می توان بطری، قوطی های فلزی، درب های شیشه ای و پلاستیکی نوشیدنی ها نظیر آب معدنی و انواع شربت ها را درب گذاری نمود. به خاطر همین کارایی، این دستگاه به نام دستگاه درب بند قوطی نیز شهرت دارد.

دستگاه درب بند نیمه اتوماتیک دستی ،تمام مشخصات دستگاه درب بند اتوماتیک را دارا بوده و ولی سیستم فرمان آن توسط اپراتور و به وسیله یک پدال عمل می کند. کاربری این درب بند دستی بسیار ساده است. پس از اتصال باد به دستگاه درب بند، درب را بر روی ظرف قرار داده و با یک دست ظرف را نگه می داریم. حال با دست دیگر دسته درب بند را گرفته و آن را به حرکت در می آوریم و بر روی درب فشار داده تا درب بسته شود .

دستگاه دربند دستی همان طور که گفتیم طرفداران زیادی به خصوص در کارگاه های کوچک تولیدی دارد. این دستگاه به این شکل کار می کند که در بطری به وسیله یک اپراتور روی ظرف گذاشته می شود. ظرف در پایین نازل دستگاه قرار می گیرد و اپراتور با یک اهرم دستی نازل را پایین می آورد و در ظرف بسته و پلمپ می شود. با این دستگاه می توان انواع در بطری، قوطی فلزی و درهای شیشه ای و پلاستیکی را محکم کرد.

به علت این که تأمین هزینه های ماشین آلات سنگین است، تهیه آن به صرفه تر از دستگاه های اتوماتیک است. یکی دیگر از مزایای دستگاه دربند دستی به اتوماتیک صرفه جویی در فضا و هزینه طراحی و تولید است. روی دستگاه هد مخصوص در ظرف گذاشته می شود و به وسیله نیروی باد و یک اپراتور فرآیند درب بندی به طور کامل و بدون عیب و نقص و همچنین بدون آسیب رساندن به در انجام می شود.

از این دستگاه به راحتی برای بستن و محکم کردن انواع در ظرف ها به شکل دستی به کار می رود. کلاج تنظیم کننده دستگاه به صورت مؤثر از خراب شدن در و ساییده شدن و پارگی درون درپوش جلوگیری می کند. به محض محکم شدن در، چرخش متوقف می شود و اپراتور می تواند در ظرف را محکم کند و دستگاه به سراغ در ظرف بعدی می رود.

2- دستورالعمل دستگاه دربند دستی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

از دستگاه دربند دستی برای بستن در انواع ظرف هایی که در آن پیچیدنی بسته می شود مورد استفاده قرار می گیرد. ابتدا گیره را روی دری که قرار است محکم شود بگذارید. کلید را برای فعال کردن پلمپ کننده در بفشارید. پلمپ کنده شروع به فعالیت و در را محکم می کند. عمل پلمپ کردن به شکل خودکار زمانی که به گشتاور پیش تنظیم رسید قطع می شود. از مشخصات این دستگاه دربند تعویض ساده و آسان هدهای آن متناسب با نیاز کاربر و اندازه در ظرف مورد نیاز است.

3- گارانتی و ضمانت دستگاه دربند دستی

دستگاه دربند دستی تولید شده توسط شهاب صنعت نیز مانند سایر تولیدات این مجموعه 3 سال ضمانت دستگاه و قطعات آن را دارا می باشد. بنابراین میتوانید 100% تضمین شده و بدون نگرانی این نوع از دستگاه را مستقیم از تولید کننده با تجربه و با سابقه درخشان خریداری نمایید.

4-خدمات پس از فروش دستگاه دربند دستی

دستگاه دربند دستی تولید شده توسط شهاب صنعت دارای 10 سال خدمات پس از فروش و تامین قطعات جانبی می باشد. کلیه قطعات استفاده شده در این نوع از دستگاه ها از بهترین برند های داخلی و خارجی می باشد.

5- لیست قیمت دستگاه دربند دستی

با توجه به نوسانات شدید قیمت لوازم جانبی و قطعات به کار رفته در تولید این نوع از دستگاه خواهش می نماییم جهت دریافت لیست قیمت و همچنین مشاوره رایگان با ما تماس برقرار نمایید تا ضمن ارائه اطلاعات تکمیلی قیمت روز و نهایی به شما صنعتگر گرامی اعلام شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.